Super, top bedrijf !!

Onlangs een Toyota Yaris cross gekocht bij RK auto’s.
Vanaf het eerste moment werd mij al duidelijk dat ik met een echte vakman te maken had. Zeer goede uitleg, en hij doet er alles aan om een goede service te bieden. Ook alles netjes volgens afspraak nagekomen, en zelfs nog eens de auto bij ons thuis komen ophalen om wat kleine dingetjes aan te passen. Dit bedrijf is eigenlijk meer dan 5 sterren waard, maar helaas kan ik er maar 5 geven. Door deze super positieve ervaring, zullen wij (ondanks dat we in Maastricht wonen) onze auto ook bij Robby in onderhoud zetten, voor de beurten en dergelijke.

Ralph